سبحان الله طفل صينى ولد ب3 ايادى ولكن الثالثه لا يستطيع تحريكها
كل الى عليك نك تعمل الخطوات الى جايه بس مش اكتر اول خطوة تعمل لايك للبيدجات دى ↓↓↓↓↓↓↓↓↓ > ===================== > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ========================== ======================== ممكن تعملو شير علشان غيركم يستفيد
====================
===========
========================
كل الى عليك نك تعمل الخطوات الى جايه بس مش اكتر اول خطوة تعمل لايك للبيدجات دى ↓↓↓↓↓↓↓↓↓ > ===================== > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > ========================== ======================== ممكن تعملو شير علشان غيركم يستفيد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق